Živali na travniku

Avtor prispevka : Irena Kovačič (irena.kovacic1@guest.arnes.si), objavljeno 04.05.2021 01:31:41
KATEGORIJA:
Biotska raznovrstnost
KLJUČNE BESEDE:
Biotska raznovrstnost
POVZETEK:

Travnik je okolje, ki otrokom ponuja nešteto možnosti za raziskovanje in odkrivanje novih stvari. Privlači jih že sam po sebi, zaradi svoje pisanosti, različnih rastlinskih vrst pa tudi zaradi mnogih živali, ki jim je travnik bivališče.

Galerija Priloge Komentarji (0)

povp.ocena:(0)

Otroci ob raziskovanju dobijo konkretno izkušnjo, ki je izrednega pomena. Poleg dejavnosti na travniku pa lahko otroke v svet travniških živali in rastlin popeljemo tudi skozi aktivnosti, ki jih zanje pripravimo v igralnici. Primer slednje bova predstavili v nadaljevanju.

Starost otrok v skupini je od 3-5 let. Dejavnost sva začeli z motivacijsko pravljico Metuljček metuljček, ki sva jo za to priložnost nekoliko prilagodili in oblikovali v predstavitev s kamišibajem. S pomočjo lutk sva otroke popeljali v svet živali, ki bivajo na travniku. Pravljica je bila otrokom zanimiva, saj je bila hudomušna in pestra, vanjo sva namreč vključili tudi področje umetnosti, kjer smo ob srečanju s posamezno živaljo, zapeli tudi njeno pesem. Motivacija je bila ves čas intenzivna in vključenost otrok visoka.

Po uvodni pravljici sva otroke razdelili v pet skupin. To sva naredili s pomočjo verižic z motivi travniških živali.

       1. skupina je ustvarjala cvetoči travnik na oknih igralnice. Otrokom sva ponudili živali in rastline, narejene iz mosgumija. Ustvarjanje  svojega travnika je otroke zelo motiviralo. Otroci so pri tem zelo uživali in travnik je na trenutek res deloval kot bi bil živ, živalim so otroci namreč ves čas spreminjali njihovo mesto.

1.  2. skupina je ustvarjala cvetoči travnik. Otroci so s pomočjo tempera barv travnik naslikali po svoji domišljiji.

1.  3. skupina je igrala namizno igro Spomin travniških živali, ki je vključeval prave fotografije iz živalskega sveta na travniku. Pri tej skupini je bila eno od vzgojiteljic vedno poleg, da je po potrebi igro vodila in otroke usmerjala. Otroci so med dejavnostjo prepoznavali živali iz pravljice in jih poimenovali ter opisovali.

1.  4. skupina je reševala delovni list, na katerem je bila narisana cvetlica. Njihova naloga je bila, da jo pobarvajo tako, kot kaže legenda.

1.  5. skupino sta sestavljala dva otroka. Iz odpadne škatle sva izdelali travnik ter rože, ki so na cvetovih imele narisane like. Otroci so morali rože na travniku ustrezno urediti.

Aktivnosti smo izvajali več dni, tako so otroci imeli možnost igre v vseh kotičkih. Nato pa smo se spet podali na travnik in sicer kot pravi poznavalci. S seboj smo imeli posodice, lupe in ostale pripomočke za raziskovanje.  Otroci so pokazali veliko zanimanja za raziskovanje, zato bo travnik še dolgo naše glavno »igrišče«.


Avtor prispevka, Brigita Ostrožnik

A



1.      

Galerija

Priloge

# Ime datoteke

Komentarji