Izvedene
aktivnosti:
-
vsakodnevno beleženje vremena z
vremenskimi simboli in/ali »vremenskimi plastenkami«,
-
pogovor o vremenu in vremenskih
pojavih (kakšno je danes vreme, kako vemo, da zunaj piha veter?),
-
izvajanje poskusov:
· »kako
dežuje«(https://www.pinterest.com/pin/498070040042767845/),
· »mavrica«
(https://www.pinterest.com/pin/498070040042767843/),
· »premikanje
sonca« (ob prihodu na igrišče naredimo obris otroka in ob vrnitvi v igralnico
pogledamo, če se je senca premaknila),
-
ogled posnetkov o ekstremnih
vremenskih pojavih (neurje, toča, poplava),
-
ogled slikovnega gradiva o
vremenu,
-
na igrišču vrtca postavimo
dežemer in spremljamo količino padavin,
-
učni listi: povezovanje (npr.: dež
– dežnik), iskanje vsiljivca
( sonce,
kratke hlače, klobuček, dežnik),
-
koleracija z ostalimi področji:
likovno ustvarjanje, prepevanje pesmic, ples in sprehod z dežniki, branje
zgodbic, gibalno ponazarjanje vremena;
Vključenost otrok:
-
spremlja in beleži vreme,
odčitava vremenske simbole, uporablja izraze za opisovanje vremena,
-
išče informacije v literaturi,
-
opazuje v naravi: kako občutimo
pihanje vetra, dež, toploto sonca,
-
sodeluje pri poskusih: meša
snovi, pripravlja materiale (barva lističe), obriše prijatelja,
-
spremlja količino padlega dežja.
Komentarji otrok:
»Jaz imam pa
rad dež, ker se pol po mokrem toboganu spuščam.«
»Sonce sije,
mami bo peš prišla po mene.«
»Dežuje,
mokri bomo!«