Lov za zelenim zakladom

Avtor prispevka : Bojana Simonič (bojana.simonic2@gmail.com), objavljeno 28.05.2020 11:13:47
KATEGORIJA:
Zdravje in dobro počutje
KLJUČNE BESEDE:
Zdravje in dobro počutje
POVZETEK:

V času epidemije smo ohranjali stike z otroki in starši preko elektronske pošte. Tako smo želeli spodbuditi gibalno dejavnost otrok in bivanje v naravi ter tako poskrbeti za dobro počutje in ohranjanje zdravja ter zdravega načina življenja.

Galerija Priloge Komentarji (0)

povp.ocena:(0)

Vrtec Pobrežje Maribor

Enota Kekec, Prijatelji (3-6 let)

Polona Gojkovič, Andreja Želj

Aktivnost v času epidemije, april 2020 (svetovni dan zemlje)

 

S starši smo v obdobju epidemije komunicirali preko elektronskih sporočil. Posredovali smo jim nekaj dejavnosti, ki so jih bodisi vzeli kot vpogled v delo v vrtcu, ki ga lahko izvedejo doma, v kolikor pa so imeli čas, interes in voljo so lahko aktivnost izvedli z otroki.

Poskušali smo jim osvetliti tudi problem socialnega distanciranja predšolskega otroka, predvsem iz njegovega vidika. Predvsem otroci, ki imajo šoloobvezne sorojence, so nedvomno opažali, da morajo tako starši kot sorojenci, več časa nameniti učenju doma. Predpostavljamo, da so bili zato tudi oni s ponosom pripravljeni opraviti kakšno posredovano dejavnost in s tem pridobili na samozavesti in občutku odgovornosti.

S posredovano dejavnostjo t. i. iskanja zaklada smo želeli otrokom omogočiti, da sami poiščejo rešitve oziroma predmete v naravi, ob enem pa smo jim s širino zahtevanega dovolili kreativno iskanje rešitve. Kasneje so otroci najdeno prezentirali z zamišljanjem in ustvarjanjem pomladnega škrata.

Cilji, ki smo jim sledili so bili iz vseh področij kurikula. Želeli smo spodbuditi  gibalno dejavnost otrok in ob enem pri otrocih in starših ozavestiti vlogo narave in čistega okolja v povezavi z gibanjem, pravzaprav vsakodnevnim bivanjem v naravi. Za čas zaposlitve je bil otrok vključen v komunikacijski proces, razvijal je sposobnost rabe jezika v povezavi z mišljenjem pri oblikovanju predpojmovnih struktur, starejši med njimi pa so že usvajali simbole pisnega jezika. V zaključnem delu so otroci dosegali cilje iz področja umetnosti, saj so razvijali umetniško predstavljivost in domišljijo za zamišljanjem in ustvarjanjem, negovali individualni potencial ter v dogovoru s svojimi bližnjimi razvijali splošno ustvarjalnost tako pri pripravi kot uporabi sredstev. Verjamemo, da so otroci ob vsem tem razvili večji interes in zadovoljstvo ob odkrivanju bližnje in daljne okolice, ob enem pa se naučili ravnati varno in družbeno odgovorno v različnih okoljih. Področje matematike je bilo v dejavnost vpeto neposredno preko zahtevanega števila predmetov, vsekakor pa so otroci ob iskanju zaklada seznanili z matematiko v vsakdanjem življenju ter jo doživeli kot prijetno izkušnjo. Narava, kot področje iz kurikuluma, je bila korelirana v vse cilje drugih področij, individualno pa so bili izpostavljeni cilji za doživljanje in spoznavanje žive in nežive narave ter spoznavanje snovi in prostora. Med drugim so otroci ostrili tudi svoje čute, starši pa so ob aktivnosti preživeli kvaliteten čas s svojim otrokom ter spoznali nov, drugačen način spoznavanja narave in okolja.

V povratnih elektronskih sporočilih so starši navajali navdušenje otrok nad dejavnostjo in zadovoljstvo ob takšnih načinih sodelovanja. Menimo, da smo uspeli otrokom omogočiti izkustveno učenje, brez naše neposredne vpletenosti v aktivnost. Po vrnitvi v oddelke so otroci škrate prinesli v vrtec in razstavili smo jih pred igralnico.

 

 

Priloga:

1 Pismo škrata

DRAGI OTROCI,

 

POŠILJAM VAM PISMO POMLADNEGA ŠKRATA. PUSTIL GA JE PRED NAŠO IGRALNICO IN ŽELEL, DA VAM GA DOSTAVIM. 

VAŠA NALOGA JE SLEDEČA: 

* ISKANJE IZVEDITE V NARAVI. LAHKO GRESTE V GOZD ALI NA TRAVNIK, TUDI NA ZELENICO PRED VAŠ BLOK ALI NA VRT PRED HIŠO. S SEBOJ VZEMITE TUDI KAKŠNO VREČKO ALI KOŠARO;

POTREBNO JE POISKATI VSE KAR JE NAPISANO NA LISTU (TO NAJ VAM PREBEREJO STARŠI ALI DRUGI STAREJŠI OTROCI);

* POZORNI BODITE TUDI NA ŽIVALI V NARAVI;

* KO BOSTE VSE POISKALI, TE PREDMETE POLOŽITE NA PODLAGO (LIST, DESKA ...) IN IZ NJIH USTVARITE POMLADNEGA ŠKRATA;

* KO BO ŠKRAT KONČAN, OB NJEM NARIŠITE ŽIVALI, KI STE JIH SREČALI NA LOVU ZA ZAKLADOM;

* KDOR ŽELI, LAHKO SVOJEGA ŠKRATA FOTOGRAFIRA IN KO SE VRNEMO V VRTEC BOMO IZDELKE RAZSTAVILI PRED NAŠO IGRALNICO.

 

SUPER ISKALNO AKCIJO VAM ŽELIM.

 

 

 

 

2 Navodilo, zemljevid

Galerija

Priloge

# Ime datoteke
1 LOV ZA ZAKLADOM.pdf

Komentarji