Izkoristimo danosti gozda

Avtor prispevka : Jasmina Mlakar (jasmina0mlakar@gmail.com), objavljeno 16.05.2020 18:03:47
KATEGORIJA:
Biotska raznovrstnost
KLJUČNE BESEDE:
Biotska raznovrstnost, Zdravje in dobro počutje, Osnovna šola, Gibanje, Dobra praksa
POVZETEK:

Učenci 2. in 5. razreda so imeli dan medpredmetnega in medgeneracijskega sodelovanja. Obiskali so gozd in izkoristili njegove danosti, ki se jih zlahka vključi v vzgojno-izobraževalni proces.

Galerija Priloge Komentarji (0)

povp.ocena:(0)

Izkoristimo danosti gozda

V sklopu medgeneracijskih sodelovanj, ki jih izvajamo na šoli (OŠ Leskovec pri Krškem), so učenci 2. in 5. razredov izvedli dan medpredmetnega povezovanja in preživeli aktivno dopoldne v gozdu. Povezali smo ure slovenščine, spoznavanja okolja / naravoslovja in tehnike, športa in likovne umetnosti.

Učenci so na začetku prisluhnili pravljici Zaljubljeni zvonček ter se pogovorili o pozitivnih in negativnih lastnostnih, ki jih imamo ljudje.

Ker imajo drugošolci v učnem načrtu spoznavanje spomladanskih cvetlic, so petošolcem predstavili znanilce pomladi ter jim razložili razlike med čebulico, koreniko in korenino. Petošolci pa so preko pogovora in demonstracije poskušali razložiti proces fotosinteze in mlajšim pojasniti pomen rastlin za živa bitja.

Med sprehodom smo izkoristili danosti gozda in ponovili več učnih snovi:

-          ogledali smo si mrest ter ponovili razvojni krog žabe;

-           učenci so ponovili razlike med listavci in iglavci;

-           prepoznavali so različna drevesa;

-           pojasnili so pomen korenin;

-           prepoznavali različne  spomladanske cvetlice;

-           poskušali ugotoviti na kateri strani debla raste več mahu;

-       spoznali so bršljan in njegove prednosti (hrana za gozdne živali) in slabosti (če se preveč razraste, jemlje drevesu svetlobo); spoznali so, da ima drugačne korenine od dreves.

Ker se 5. razredi pri slovenščini trenutno učijo o samostalniku in pridevniku, so v naravi iskali različne primere samostalnikov in jim poskušali poiskati čim več različnih pridevnikov. Drugošolci pa so ta čas vadili zapis pisanih črk na gozdnih tleh in jih poskušali oblikovati z listi in vejicami.

Sledila je še likovna umetnost – »land art«. Učenci so v skupinah iz materiala, ki so ga nabrali v okolici, ustvarili različne gozdne slike, za zaključek pa so imeli še štafetne igre ter tekmovanje v kotaljenju po hribu.

Učenci so se v naravi preko igre učili, ponavljali učno snov, se družili, bili aktivni in predvsem zelo uživali.

 

Galerija

Priloge

# Ime datoteke

Komentarji