Igrače za pse in mačke

Avtor prispevka : Tajda Vidič (tajda.vidic@gmail.com), objavljeno 18.02.2020 15:24:50
KATEGORIJA:
Ravnanje z odpadki
KLJUČNE BESEDE:
Ravnanje z odpadki, Delavnica, Osnovna šola, Recikliranje, Ustvarjalnost, Ustvarjanje, Živali
POVZETEK:

Ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov smo tudi na OŠ Most na Soči želeli opozoriti na pretirane količine odpadkov in na vse manj ponovne uporabe obrabljenih, poškodovanih ali le zastaranih stvari. Zato smo se odločili, da na ustvarjalni delavnici tekstilne odpadke spremenimo v nekaj uporabnega.

Galerija Priloge Komentarji (0)

povp.ocena:(0)

Ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov smo tudi na OŠ Dušana Muniha Most na Soči želeli opozoriti na pretirane količine odpadkov in na vse manj ponovne uporabe obrabljenih, poškodovanih ali le zastaranih stvari. Zato smo se odločili, da na ustvarjalni delavnici odpadke spremenimo v nekaj uporabnega. Ker je med bolj perečimi in težje recikliranimi odpadki prav tekstil, tekstilna industrija pa ena največjih onesnaževalk našega okolja, smo se odločili, da bomo ustvarjali prav iz odpadnih oblačil. Izdelali smo raznobarvne igrače za pse in mačke iz odsluženih bombažnih majic. 

Učencem smo najprej predstavili potek dela, jim pokazali nekaj primerov igrač ter demonstrirali postopke pletenja, nato smo pričeli z ustvarjanjem. Stare, a čiste bombažne majice, smo najprej po širini razrezali na trakove različne debeline. Trakove smo nato nekoliko raztegnili, da so postali tanjši in daljši. Potem pa smo uporabili vse svoje ustvarjalne moči in znanje, pridobljeno pri igri s hišnimi ljubljenčki, da smo izdelali zanje čim bolj zabavne igrače. Nastale so razne kitke, obroči, hobotnice in še marsikaj drugega. 

Otroci so z veseljem izdelovali igrače, poleg tega pa so nevede delali vaje za fino motoriko (striženje, pletenje, zavezovanje), spodbujali lastno ustvarjalnost, krepili medosebne odnose ter se navajali na timsko delo. Delavnica je primerna za učence od 1. do 9. razreda, saj si lahko učenci prilagodijo zahtevnost naloge tako, da izberejo tehniko, primerno svoji razvojni stopnji. Menimo, da je delavnica izvrsten način, da se učence opozori na to, da lahko stvari, ki so pokvarjene, obrabljene ali jim le niso več zanimive, popravi, predela ali se jih podari drugim, ki bi jih bili veseli.



Galerija

Priloge

# Ime datoteke

Komentarji