Sedmošolci so diskutirali o okoljskih temah v času pouka na daljavo, dve učenki sta bili vključeni v mednarodno diskusijo Education for Climate Colaition.
Učenci 7.c so v okviru pouka naravoslovja na daljavo diskutirali o različnih okoljskih temah.
V skupinah so najprej izbrali najbolj okoljsko osveščenega predstavnika, ki je kandidiral za okoljsko osveščenega predsednika razreda. Nato je sledilo soočenje 4 kandidatov in na koncu izbor najbolj okoljsko osveščene predsednice razreda.
Usmeritve učencem:
Predstavi svoj PREDVOLILNI PROGRAM na
temo VAROVANJA OKOLJA
(Ne pozabi na stroške državljanov, delovna mesta v tovarnah,
ki so onesnaževalci, odvisnost od prometa, potrošništva, el. energije,
problematiko odpadkov, ….)
KLJUČNA
VPRAŠANJA ZA DISKUSIJO:
1. Kako bi
obvaroval Slovenijo kot vročo točko biodiverzitete? (ZAŠČITA NARAVNIH
IN ANTROPOGENIH EKOSISTEMOV)
2. Kakšna bi
bila politika ravnanja z odpadki?
Ali podpirate krožno gospodarstvo?
3. Kako bi
zaščitili vodne vire, saj leži
Slovenija v takem predelu Evrope, kjer imamo pitne vode dovolj?
4. Problematika onesnaževanja zraka: promet, izkoriščanje fosilnih goriv za pridelavo elektrike, potrošništvo. Kako bi zmanjšali naš ogljični odtis, in znižali raven CO2 v skladu s Pariškim sporazumom?
Posnetek soočenja je dostopen na tej povezavi: https://video.arnes.si/watch/WcMCeq88RTWK
Dve učenki sta bili naknadno vključeni tudi v mednarodno diskusijo o okoljskih temah: Education for Climate Coalition, kjer sta predstavili usmeritve ekošole na OŠ Venclja Perka v Domžalah.